Hoşgeldiniz

Yurtdışında şimdiye kadar 3 ülkede uzun süreli yaşadım. Bu 3 ülkeye gitmeden hazırlıklı olabilmek için internetten çokça araştırmalar yaptım. Rusya hakkında internet üzerinden oldukça fazla bilgiye ulaşabildim fakat Azerbaycan ve Türkmenistan hakkında aynı ölçüde faydalı bilgilendirmeler bulamadım. Ben de bu 3 ülke hakkında, özellikle Azerbaycan ve Türkmenistan hakkında, bu ülkelere çalışmaya, yerleşmeye gidecekler için çok faydasını göreceklerini düşündüğüm yazılar yazacağım.

Bu yazılar o ülkelerin kültürleri, dilleri, gezilecek yerleri gibi bilgilerin yanı sıra her konuda fiyatlar, dikkat edilmesi gereken hususlar, türklere bakış açıları, gece hayatları, çalışma şartları vb bir çok konuda gitmeden önce bilgilenmenizi sağlayacak.

İlk olarak en uzun kaldığım Azerbaycan ile başlayacam. İlk yazımı önümüzdeki hafta içinde yayınlayacağımı düşünüyorum. Ve herkese hoşgeldiniz diyorum.

~ tarafından gezginmuhendis Aralık 4, 2009.

Bir Cevap Yazın

 
